ОРКЕСТР
Кожен мав свої маленькі успіхи. Патрісія грала соло в оркестрі й поважні критики їй цілували ручки, Сюзанна – фальшивила у гурті Руху опору спеціально для німецьких офіцерів. Мадам Ортанс у розпал безробіття відмовилася від сезону у Віші – це теж з патріотичних міркувань. А її месьє в пивній «Цурки» що у Відні – був першою скрипкою. Бо «музика – як суп, вона завжди смачна».
Буде недоречно шукати сенс в буденних оповідках нашого «Оркестру». Дами тут не лише ж грають і співають. В’язання спицями у тіні контрабаса, секрети кулінарні під акорди «Кокарди й кукуріку», історії про нічні забави, або ж про їх сумну відсутність – доволі цього. Приверне погляд ще й піаніст, який себе героєм почуває, коли на пляжі за паняночками підглядає. Хай грає він мелодії гріховні для дам цього оркестру – чарівний створить вечір і для нас.
Французький автор Жан Ануй в дитинстві міг споглядати репетиції оркестру, де грала його мати. Й написав легкий невимушений твір – де кожна скрипочка – доречна, а поряд з цим – байдужа до сусіднього смичка. Та разом всі вони приречені розповідати про наш абсурдний світ.
Автор
Жан Ануй
Перекладачка
Соломія Гриценяк
Режисер-постановник
Богдан Ревкевич
Організація сценічного середовища
Олексій Хорошко
Художниця з костюмів
Наталія Тарасенко
Музичне аранжування
Остап Мануляк
Хореографія
Денис Григорук
Хормейстерка
Оксана Явдошин
Художник зі світла
Сергій Войтичук
Помічник режисера
Костянтин Шелест
Патриція
заслужена артистка України
заслужена артистка України
Памела
заслужена артистка України
Мадам Ортанс
народна артистка України
заслужена артистка України
народна артистка України
Сюзанна Делісіас
Ермеліна
Піаніст
заслужений артист України
заслужений артист України
Мсье Лебонз
заслужений артист України
заслужений діяч мистецтв України
Офіціант, лікар
заслужений артист України